شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

عید 1400

1400/1/30 3:19
نویسنده : مامان شیما
428 بازدید
اشتراک گذاری

دوسال و نه ماهگیت مبارک عزیز دلم. عید امسال رو در خونه خودمون و با خانواده 4نفریمون تحویل کردیم.  ساعت تحویل سال نو ساعت 1ونیم ظهر بود. و شما از صبح مشغول رنگ کردن تخم مرغها بودید. بعدش شاهین به من تو پهن کردن سفره عید (به درخواست بابایی سنتی ) کمک کرد و شروینم تو خراب کردن سفره همکاری خودشو از ما دریغ نکرد 😁

وارد سومین عید نوروز عمرت شدی پسرقشنگم... امسال و پارسال رو تو قرنطینه کرونا بودیم. البته که امسال فقط خونه مانی و چندتا از فامیلای نزدیک رفتیم.چون هنوز واکسن کرونا نیومده نمیشه ریسک کرد و همه جا رفت. حتی از رفتن به پارک و مکانهای عمومی هنوز محرومین. خیلی دلم براتون میسوزه که تو قشنگترین روزهای عمرتون دقیقا زمانی که احتیاج به بازیگوشی و شیطنت و بازی دارین باید رعایت کنید و خیلی جاهای شلوغ و پارک نریم.

خونه خاله انسی که دست کمی از پارک نداره😍

خونه ریحانه جون

خونه عمو امید که بچه ها بعد8ماه همو ازنزدیک دیدن. شاهین و طاها خیلــــــــــی خوشحال بودن و از خوشحالی زیاد میخواستن بال دربیارن😂

شروین خیلـــــــی کلمه ها و جمله های زیادی به انگلیسی میگی. میشه گفت زبانت باز شده و هرروز کلی واسمون حرف میزنی و زبان انگلیسیت بر فارسیت غالب شده. و نوشتن تک تک جملات و کلمات از دست من در رفته و قادر به نوشتنشون نیستم اما تاجییکه بتونم ازت فیلم میگیرم.

* اوایل اسفند دیگه نذاشتی پوشک پات کنم، خودت دستمو میگرفتی میبردی دستشویی. تا این لحظه نه تو خواب جیش کردی و نه تو بیداری. اصلن فکرشو نمیکردم ب این زودی بخوام از پوشک بگیرمت.  چون شاهینو 3سالو نیم ازپوشک گرفتم.درواقع خودت برای اینکار پیشقدم شدی. من میخواستم واسه بعد عید که هواگرمتر میشه اینکارو انجام بدم اما خودت داوطلبانه و بدون هیچ اذیتی کارمو راحت کردی 😊

پسندها (3)

نظرات (0)