شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

31 ماهگی وروجک

1394/6/13 17:13
نویسنده : مامان شیما
764 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه(12شهریور): شاهین کوچولوی ما الان دوسال و 7 ماهشه و این یعنـی ؛ دوسال ونیم زندگی با عشق محبت

اینبار بابایی نتونست باهامون بیاد شمال، واسه همینم تصمیم گرفتیم با قطار بریم که این باعث خوشحالیه بیش از حد شاهین شده بــــــود و از چند روز قبل همش میگفت میخواییم بریم قطار و صدای قطارو درمیاورد گـــو گـــو کیــــش کیـــــش ... راه اهن که رسیدیم  ازم پرسید پس قطار کو؟؟؟ منم که اون لحظه درگیر چمدون و وسایلا بودم ، خودش جواب خودشو داد:  صبـــرکن میبینیش ... تعجبخندونک

خلاصه با شور و اشتیاق زیادی سوار شد ،از اینکه قطار واقعی میدید خیلی خوشحال بود ، میگفت : چقدر بزرگــــــه  وقتی قطار راه افتاد گفت: پس چرا صدا نمیده ؟؟؟ خنده واسش توضیح دادم که این صدا واسه اسباب بازی و کارتونهاست خندونک یه چند لحظهای تامل کرد و به فکر فرو رفت... فکر کنم کلا ذهنیتش نسبت به قطار از بین رفت بچم خندونکخنده این بود خاطره شاهین از اولین حضورش تو قطار متنظر

13 شهریور پارک ژوراسیک، یه جای خیلی جالب و دیدنی واسه بچه ها ...

پسندها (7)

نظرات (16)

مامان
14 شهریور 94 10:37
عاشق این وروجکه پسرم . پسر اینهمه شیرین . بوووووووووووس
مامان مریم
15 شهریور 94 9:35
سلام عزيزم. چه قدر خوب كه با قطار سفر كردي...انشاله هميشه خوش بگذره دركنار مامان شيما و باباي عزيزت.
رادمهر و رهام
15 شهریور 94 14:57
سلام خدا حفظش کنه کل پسر خوشگل و خوش تیپ شیما جون دوربینتون چیه؟
مامان محمدحسین
16 شهریور 94 8:53
قربون تیپ تو من برم خاله ..... آخ که عاشق این موهاتم .... ایشالا همیشه لبت خندون و دلت شاد و زیر سایه پدر و مادر ......
مامان آروین
16 شهریور 94 11:14
سلام شیما جون. عکسای شاهین جونم مثل همیشه فوق العاده ان. البته خوب وقتی مامان عکاس باشه و سوژه یه پسر بانمک باشه مثل شاهین جون، همین می شه دیگه! شاهین جون خیلی زیبا و دوست داشتنیه. خدا حفظش کنه برات.
مامان آروین
16 شهریور 94 11:14
راستی بابت راهنماییت در مورد سایز عکس یه دنیا ممنون. درست شد.
نونو
17 شهریور 94 10:25
وااااااااای قلبممممممم چقدر عکساااااااا قشنگنننن
مامان شیما
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامانی
18 شهریور 94 17:18
عزیزمی شااااهین جونخوشتیپمی شااااهین جون
گیلدا
20 شهریور 94 22:16
31 ماهگیت مبارک پسر خوش تیپ
مامانی
23 شهریور 94 23:22
سلام مامان شیما یه راهنمایی اگه ممکنه :من برای اون عکس ماههای تولد پسری چه سایزی باید انتخاب کنم؟همون که عکس از12تا24ماهگی روداره؟
خاله نگار
27 شهریور 94 12:24
عزززززززززیززززززززززززززم الهی چقد نازه این اقا کوچولو از طرف من هزارتا ببوسینش ... خوشحال میشم به منم سربزنین
Nasim
29 شهریور 94 17:38
سلام شیما جووووووووون شاهین گلییییییی ماشاالله آقا شدی دیگه عزیز دلم دوست دارم
مامان لیلی
31 شهریور 94 19:46
ای جان دلم 31 ماهگیت مبارک عزیز دل خاله مثل همیشه شاهین جیگرِ ببوسش مفصل
مهسا مامی رها
5 مهر 94 23:20
سلام خوشکله من این تیپت منو کشته , خوشتییییپ عکس هات هم معرکه شده.. آٰفرین به مامان شیما موهات که بلند میشه خیلی خوردنی میشی
مامانی
13 مهر 94 1:12
مامانی خیلی تاخییرداری منتظرپست جدیدم ازپسری
مامان شیما
پاسخ
اومدم اومدم. منو عفو کن
مامان دوقلوها
11 آبان 94 0:31
واقعا زیباست هم پسر گلت هم عکس ها که با آدم حرف میزنن . دستت درد نکنه شیما جون