شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

37 ماهگی + عروسی خاله جون

1394/12/17 22:50
نویسنده : مامان شیما
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

بازم اسفند از راه رسید... دوباره حس خوب بهاری ، تکاپوی خرید عید ، و جاری شدن زندگی با شیب تند به سمت سال جدید محبت امسالم مثل پارسال درگیر جشن بودیم، اما اینبار جشن عروسی خاله جون بغل 10 و 11 اسفند عروسی خاله جون و عمو حسین بود و این یعنی یک هفته دور از کار و هیاهوی تهران... شب فوق العاده ای بود ، هرچند شاهین بخاطر خستگی یکم ادیت کرد اما خیلی خوش گذشت و به قولی اون دو شب رو ترکـــــــوندیم خندونک

یک عدد شاهین خسته و خوابالو تو مراسم عروس کشان تو بغلم خوابش بردخندونک

و امـــــــا میریم سراغ خاطرات  شاهین ...

سوره ناس، حمد ، توحید و کوثر رو کامل وبدون کمک تا اخر میخونه بوس

اعداد رو تا 30 میشماره بوس

همه رنگ ها رو به انگلیسی بلده و چندتا لغت دیگه از اشیا و حیوانات رو هم یاد گرفته بوس

کلی شعر بلده بخونه... علاقش به یادگیری و اموزش خیلی زیاده... هرروز خودش بهم پیشنهاد میده بیا باهام انگلیسی کارکنبغل از اینکه زیاد پیشش نیستم و کمتر میتونم باهاش کار کنم ناراحتم خطا اما سعی میکنم تا جایی که بشه نبودمو جبران کنم و باهاش قران و انگلیسی کار کنم محبت عـــــــــاشقتم پسر کوچولوی من بوسبغل

به کارای فنی خیلی خیلی علاقه داره... دوس داره همه چیو تعمیر کنه ، همیشه میره سروقت جعبه ابزار بابایی از اینکه با چکش، پیچ گوشتی، اچار فرانسه، چهارسو،انبردست  کار کنه لذت میبره... به بابایی میگه بیا تلویزینو بازکنیم ببینیم چطوری کار میکنهتعجب... میره سمت ابگرمکن به بابایی میگه چطوری کار میکنه؟ اب سرد و اب گرم چجوری میان تو ابگرمکنهیپنوتیزم... هود کار نمیکنه میگه یه 4پایه و پیچ گوشتی بیارین من بلدم درستش کنم راضی... بعدشم میگه من مهنــــــــدسم ، من بلـــــــــدم درست کنم محبت عزیـــــزمی.

بعضی وقتا یه سوالایی میپرسه که واقعا می مونم چطوری به ذهنش میرسه؟؟؟... مثلا :چرا وقتی دستمو میزارم رو میله تاب، اول سرده بعد گرم میشه؟؟؟ یعنی من تا سن 18 سالگی عمرا این سوال به ذهنم میرسید از کسی بپرسم ... گریهخندونک

تمــــــوم فکر و ذهنش برق و لامپ و مهتابی و پنکه ست که چجوری کار میکنن، این توجهش تقریبا از 3 یا 4 ماهگی بووووده و تا الان که 3 سالش شده همچنان پابرجاست و از علاقه و توجهش به برق چیزی  کم نشده  و هرجایی که میریم اولین واکنش و عکس العملش به برق و لوستر و مهتابیست متنظر فدات بشم مهندس مامانیبوسمحبت

وسایلی که تو اتلیه همراه خودم با شاهین میبرم تا اونجا سرگرم شه جعبه ابزار باباییه خنده

وقتی گیره میده  که از من عکس بگیرخندونک

به درخواست شاهین یه بار دیگه رفتیم واسه نمایش بزبز قندی... اینبار با دقت بیشتری نمایشو نکاه میکرد...

یه جمعه زمستونی با هوای بهاری، پارک چیتگر ...

جنگل النگ دره

اینام یه مدل خوابه دیگه ، از نوع شاهینی خندونک

الان که دارم این پستو میزارم شاهین پیش من نیست ... پسرم، شمال پیش مانی و بابا جون تشریف دارن و از من قول گرفت تا شب عید اونجا باشه... این دومین باریه که  دور از من و بابایی و تنها شمال وایستاده، اونجا حسابی بهش خوش میگذره ،هرروز گردش و تفریح و پارک ... از اینکه میبینم پسرم اونجا واقعا بهش خوش میگذره ، منو بابایی هم خوشحالیم هرچند اینجا خونه بدون شاهین سوت و کوره و نبودنش کامل حس میشه اما اینم جزیی از زندگیه در جهت رسیدن به استقلال و عدم وابستگی ... دوست دارم مرد کوچک من بغل

اینم یه عکس ازتولد امسال  نی نی های  خوشگل 91 (گروه مامانای 91 ) جزو بهترین دوستای من هستن، روزها و ساعتهای خوب زیادی رو درکنارشون سپری میکنم ... عــــــــاشقتونم بچه ها محبت

تا پست بعدی و سال جدید بدرود بای بای

پسندها (2)

نظرات (6)

فاطمه مامي نيكا
18 اسفند 94 12:19
عروسي خاله جون مباركه. ان شالله عروسي شاهين جون. واقعا حال ميكنم وقتي وبلاگ شاهين جوون ميخونم. جيگرشو بخورم چه ناز خوابيده جوجو
مامان شیما
پاسخ
ممنونم فاطمه جون
مامان حبه قند
19 اسفند 94 11:53
عشق من شاهین کوچولو عاشق ژستات هستم خاله جون.ایشاله حسابی بهت خوش بگذره تو شمال. آفرین به تو مرد که می مونی پیش مامان بزرگ
گیلدا
19 اسفند 94 13:31
37 ماهگیت مبارک مهندس کوچولو
biiitaaa
21 اسفند 94 0:04
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي
مامان شیما
پاسخ
ممنونم بهمون سر زدی
مامان آینده
1 فروردین 95 1:30
سلام مامانی گل و شاهین نازنین... سال نو مبارک
مامان شیما
پاسخ
مرسی عزیزم. سال نو شما هم مبارک
بیتا
13 فروردین 95 0:13
سبزه دلت را به نيت آرزوهايت، هر چه که هست گره بزن، شادي؛ زيبايي؛ لطافت و خوشي هاي پايدار تقديم وجودتون سيزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال ميشم به منم سر بزنين