شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

نــــــــــوروز 95

1395/1/11 1:51
نویسنده : مامان شیما
1,893 بازدید
اشتراک گذاری

اندر دل من مها دل‌ افروز توئی

یاران هستند لیک دلسوز توئی

شادند جهانیان به نوروز و به عید

عید من و نوروز من امروز توئی

 

 

باقی عکسها تو ادامه مطلب...

سال 94 هم به سرعت برق و باد گذشت و شروع سال جدید رو درکنار پدر و پسری آغاز کردیم محبت

مثل سالهای پیش این مدت به دید و بازدید اقوام سپری شد... هوای شمال ب نسبت بد نبود.. چندروز افتابی میشد چندروز بارون میومد...

ابشار شیراباد

جنگل النگ دره

پ

هتل شهاب

سفر یه روزه به مرز اینچه برون با قطار، (بدون حضور مردهای خونه )بهمراه مانی ، خاله جونم و زندایی جونم و دخترخاله ها...

از بین اون همه مغازه و اسباب بازیها ، شاهین رو این مغازه قفل شده بود و همچین با حرص و ولع وسایل ها و جعبه ابزارو نگاه میکرد و با اشتیاق همشونو برانداز میکرد انگاری یه ادم بزرگه که میخواد همشونو بخره خندهخواهش میکرد مامانی فقط یه لحظه واستا نگاه کنم ... و خرید پسرم از مرز اینچه برون  یک عدد چراغ قوه فانوسی که هم با نور خورشید شارژ میشه هم با باطری و هم با کابل خندونک

پسرک ترکمن خندونک

سیزده بدر امسال متفاوت با سالهای قبل هوا بارونــــــــــــی بود خیلی شدید و تو ارتفاعات با برف همراه بود

پسندها (6)

نظرات (7)

گیلدا
20 فروردین 95 19:30
ای جونم خوشگل و خوش تیپ خاله سال خوبی داشته باشی همیشه سالم و دلت شاد و لبت خندون
مامان شیما
پاسخ
مرسی عزیزم
عاطفه(خواننده ی همیشگی وبلاگت)
21 فروردین 95 10:04
سلام عیدتون پساپس مبارک یه سوال یواشکی دارم ..شاهین جون رو جه جوری از پوشک گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟ من یه آبجی دارم چند ماهی از شاهین کوچیکتره داریم از پوشک میگیریمش اصصصصصصصصصصصصصلا همکاری نمیکنه دیروز جنگل بودیم از 5غروب تا الان که ساعت10صبحه دستشویی نکرده ..جیغ میزنه میگه ندارم خیلی هم شیطونه
مامان شیما
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم. والا شاهینم از این ادا اصولا داره... اما خب بچه ها معمولا تا ب اون درک برسن هربچه ای با بچه دیگه فرق میکنه.. من خیلی اصزاز نداشتم خیلی زود شاهینو از پوشک بگیرم گفتم هروقت خودش خواست میگه که همین حالتم شد وقتی بار اول از پوشک گرفتم خودش میومد میگفت مامان جیش دارم... ایشاله شما هم موفق باشید
زهره
21 فروردین 95 22:26
عزیــــــــــــــــزم عاااااالی بــــــــــــــود قربوووونش برم پسر مدلیـــــــــــنگم
مهسا مامی رها
29 فروردین 95 16:26
عیدت مبارک خوشتیپ من یعنی سیر نمیشم از دیدن عکس هات ایشا.. سال خوبی داشته باشی.. پر از شادی و سلامتی و خنده.. شیما جون واسه شما هم بهترین ها رو آرزو دارم
مامان شیما
پاسخ
مرسی مهسا جون. منم واسه شما و دختر نازت بهترینها رو از خدا میخوام... دخمل خوشگلتو ببوس
مریم
9 اردیبهشت 95 10:05
خوش تیپ خان یه طرف هنرعکاسی مامان شیما یه طرف
فاطمه مامي نيكا
15 اردیبهشت 95 8:28
اي جوووونم چه چشمك خوشگلي.
perni
24 اردیبهشت 95 18:15
سلاااام. یعنی عاشق ژشتای این آقا پسرم. امیدوارم همیشه سلامت باشه مستِر خوشتیپ
مامان شیما
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه