شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

دوسال و دوازده ماه

1400/4/21 13:15
نویسنده : مامان شیما
352 بازدید
اشتراک گذاری

تیرماه 1400:  پسر قشنگم دیگه چیزی به تولد 3سالگیت نمونده 😍

پست این ماه همش اب و اب بازی هست . اینقدر هوا گرم شده و گرمای امسال بی سابقه ست تو چندسال اخیر ، شماهم هروقت میریم سعداباد همش تو حوض هستین... از قطعی برق نگم که جونمون به لب رسیده. روزی 3بار تو این گرما برقها رو قطع میکنن . وضعیتی درست کردن برامون🤒

بعد از دوسال خونه نشینی بخاطر کرونا تصمیم گرفتیم یه چندروزی با زندایی ها بریم ویلای حسین دایی محمود اباد . خیلی خیلی این مسافرت دلچسب بود. مدتها بود دریا نرفته بودیم دلمون لک زده بود واسه یه مسافرت حداقل دو روزه. شروین برای اولین بار دریا رو میدید و از سرکوچه که چشمش به دریا خورد تا خود ساحل دویید و یکسره تکرار میکرد beach beach ... بدون هیچ ترسی پرید تو اب و کلـــــــــــــی حال کرد و خندید و اب بازی کرد.

این چهار روزی که دریا بودیم روزی 2بار یا 3بار میرفتیم دریا بچه ها شنا میکردن. شروین از صبح که بیدار میشد لباساشو تو دستش میگرفت میگفت بریم beach.

اواخر خرداد ، شاهین و بچه های کلاسشون و خانم شیروانی ناهارخوران قرار ملاقات گذاشتن تا بچه ها بعداز یک سال کلاس مجازی همو از نزدیک ببینن و کلی باهم بازی کردن و خوش گذروندن. و یه کلیپ خاطره انگیز از بچه ها ثبت کردم و اخرسر خانم شیروانی به بچه ها به رسم یاد بود هدیه داد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)