شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

28 ماهگی پسر خونه

1394/3/15 14:33
نویسنده : مامان شیما
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه(12 خرداد): شاهین دوسال و 4ماهه من روز ب روز خوردنی تر و بامزه تر میشه بوس هرروز شیطنتهای جدید، کلمات جدید و کلی کارهای بانمک دیگه انجام میده که حسابی دل ما رو میبرهبغل

فعلا تصمیم جدی واسه از پوشک گرفتن ندارم و خودشم زیاد همکاری نمیکنه ، بیشتر وقتا تو خونه باز میزارمش اونم در حد یک ساعت ، اما بعدش میاد میگه جیش که باید سریع پوشک کنم اخه اصلا واسه دسشویی و تو صندلی نشستن همکاری نمیکنه خسته

بعد از یاد گرفتن اعداد به فارسی و انگلیسی ، این ماه حروف انگلیسی رو باهاش کار کردم و ظرف یکی دو روز کل حروف انگلیسی رو خیلی زود یاد گرفت تشویق خیلی باعلاقه و بادقت گوش میده و از یاد گرفتنشون لذت میبره ، تو خونه مدام با خودش تکرار میکنه، در حین بازی کردن میبینم داره با خودش اعداد و حروف انگلیسی رو تکرار میکنه و وقتی تموم میشه واسه خودش دست میزنهخنده عـــــــــــاشق این صحنه هاشم ، چند بار در حین بازی کردن و خوندن ازش فیلم گرفتم که خیلی باحالــــــــــــــه بغل

علاوه بر یادگرفتن و حفظ کردن اعداد و حروف، اونها رو خوب میشناسه، تو تی وی ، رو کتابها، تابلوی مغازه ها و هرجایی که حروف ب انگلیسی باشه خودش واسمون میخونه میگه: مامانی A یا مثلا مامانی B ... من و بابایی هم بسی ذوق میکنیم از شیرین زبونی پسریجشن

سوره حمد هم باهاش کار کردم ، ماشاله خیلی سریع یاد گرفت... حمدو میخونم و پسری هم اخر ایه ها رو میگه بوس من فدای پسر باهوشم بشم که اینقدر واسه یاد گرفتن علاقه نشون میده...  پستهای بعدی اگه موفق شدم صداشو ضبط کنم حتما لینکشو میزارمزیبا

وابستگیش بیرون از خونه به من خیلی بیشتر ازقبل شده، اگه ببینه پیشش نیستم میزنه زیر گریه اما تو خونه اصلا اینطوری نیس ... شاید بخاطر کار کردنم و اینکه یه وقتایی پیشش نیستم روش تاثیر گذاشته... خلاصه بابت این اخلاقش یه مقدار نگرانم غمگین

یه سری کلمات جدید و بانمک البته به زبون خودش میگه که واقعا خنده دار و شنیدنیه، مثل: دَن دین دی (زندایی) ... بی با (شلوار) ... مامین(ماشین) ... مامو مون(کامیون) ... اوبوبوس(اتوبوس) ... دیس اَن ناس(زیرانداز)... نانین (شاهین)... خندونک

یه سری عکس از پسر عشق دوربین ،  فضای سبز جلوی خونه ماننی چشمک

تعجب از دیدن اون همه مورچه یه جا خنده

عشق شاهین  ماهیای حوض،آب بازی، ماشین بازی، خاک بازی و پابرهنه دویدن ، همه اینا تو حیاط خونه ماننی خندونک

31 شهریور جشن عروسی محسن پسرداییم یه شب فوق العاده عالـــــی بود... البته درکنار تمام بهونه گیریها و غرغرای شاهین .... باباجون بخاطر اینکه منم از عروسی چیزی بفهمم یکی دوساعتی شاهینو با ماشین برد بیرون و دورش داد دلخور معمولا اینجور جاها بخاطر شلوغی و سروصدا شاهین خیلی بداخلاق میشه ، اما روی هم رفته خوش گذشت چشمک

قیل از رفتن به مهمونی تو حیاط کلی با شاهین عکسای عشقولانه و مدلینگ انداختیم و پسری هم مثل همیشه پایـــــــــه ،خوب همکاری کرد و هر مدلی بهش گفتم انجام داد خندونک

پسندها (5)

نظرات (13)

آبجی فاطمه
15 خرداد 94 16:15
افرین پسره باهوش که حروف رو بلدیوای چقد خوشمزه حرف میزنی دیس ان داس
مامان گیلدا
15 خرداد 94 17:03
سلام من قبلا وبلاگ قبلیتون رو دیده بودم بعضی عکسای کوچیکی شاهین خیلی شبیه گیلدای منه خوشحالم که اینجایید امیدوارم عکسای وبلاگ قبلیتونم برگرده راستی دختر من تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامان فهیمه
15 خرداد 94 17:41
به نینی وبلاگ خوش اومدین شاهین کوچولو و مامانش این پسرک ملوس چه ژستای با نمکی میگره واقعا مشخصه که مامانش عکاسه آفرین شاهین کوچولوی باهووووووش عااااااشق این ژست آخریشم شیطون بلااااااااا
مهسا
15 خرداد 94 23:29
سلام مامان شیما واااای خدای من ..چه پسر بانمکی دارین...عاشق اون ژست ها و موهای فرفریشم.. مثل اینکه شما هم به مشکل ما دچار شدین! امان از دست این پرشین بلاگ! خوشحال میشم به وبلاگ رهای منم سر بزنید..
مامان شیما
پاسخ
اره مهسا جون، ما هم ب مشکل خوردیم اساااااسی
مامان آینده
16 خرداد 94 19:36
سلام مامانی. خونه ی نو مبارک هممممممممممممه ی عکسا بینظیر و فوق العاده ان
مامان نيكا جون
17 خرداد 94 9:25
شاهين پسر مثل هميشه دل ادمو با اون ژست هاي خوشگلش ميبره. مثل هميشه شيرين وپر اداس اين گل پسر
مامان نفیسه
17 خرداد 94 9:49
خونه نو مبارک! من وبلاگ قبلی تون رو لینک کرده بودم حالا اینو جایگزین میکنم شما هم اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید
مامان لیلی
17 خرداد 94 14:23
ای جانم ماشاا... آقا شاهین با این همه حرفای جدید و بامزه... ایول داری خاله ای جان با این ژستات...اصن من و کشته دیگه قربون اخم کردنت دن دین دی من و کشته...کلی بامزه است ببوسش حسابی شیما جون
مامان محمدحسین
17 خرداد 94 22:56
این دستها به خاطر شیرین زبونی های شما و 1000 ماشالا هوش زیاد شماست ... ای جانم به این عکسا ... خاله عاشق موهاتم ... آخه بابای محمدحسین هم وقتی بچه بوده موهاش مثه شما اینقد ناز بوده ....
مامان ماهان
19 خرداد 94 9:53
به به چه عکسای قشنگی و چه عکاس هنرمندی خدا شاهین جون رو براتون حفظ کنه پسرم در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده، اگه دوست دارید بهش رای بدید لطفا کد 275 رو به 1000891010 بفرستید ممنون
مامان مریم
20 خرداد 94 0:24
سلام عکاس خانم ... با اون عکسای قشنگت ... آفرین به شاهین عزیز که آن قدر باهوشه و کلی حروف و عدد انگلیسی یاد گرفته
گوگولی
20 خرداد 94 16:17
وااای عزیزم ... خونه جدیدتون مبارک .... ایشالله ک اینجا پایدار باشه واستون این پسره خوشمله ماهم با این عکساش فقط دلبری میکنه فدات بشم گوگولی
nikta
1 تیر 94 20:03
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤