شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

مسافرت سرخرود

1394/3/15 21:4
نویسنده : مامان شیما
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه(13خرداد): یه اخر هفته با سه روز تعطیلی بمناسبت نیمه شعبان و رحلت امام ،و یه فرصت مناسب واسه بیرون زدن از تهران و چند روز استراحت درسواحل خزر... که مثل هرسال با خاله ها و دخترخاله ها و دایی جون و اکیپ همیشه پایه 3روز خوشگذرونی در ویلاهای سرخرود  جشن

صبح  چهارشنبه با یه ترافیک شدید حرکت کردیم سمت شمال که واقعا با اون حجم زیاد ترافیک خسته کننده بود وتا ظهر هرجوری بود خودمونو رسوندیم خندونک بعد از استراحت ، لب ساحل ودریا و شنا ، خرید وگشت و گذارو دور دور زدن بمدت 3روز عینک

از دو روز قبل ب شاهین امادگی دریا رو داده بودیم ،بهش میگفتیم بریم دریا اب بازی کنیم، شن بازی کنیم، فرقون بازی کنیم ، دن دین دی(زندایی) عَدی(علی) دایی جون ،عمو حُِدین(عمو حسین) آآآ جون(خاله جون) رو ببینیم، بچم طفلی کلی ذوق میکرد خندونک

سری های قبل که دریا میرفتیم بنسبت کوچیکتر بود و درک زیادی نداشت ، اما این دفعه بیشتر متوجه یود و کلی ذوق میکرد، اما زیاد با اب بازی حال نکرد بیشتر مشغول بازی با شن ها و ماسه بازی بودبوس

کایت سوارا رو میدید میگفت مــــاه خندونک

اینجا ژست اسب سواریش منو کشته خنده

و در اخر ملحق شدن بابایی و شاهین به جمع شناگران فامیل خندونک

تعطیلات خوبی بود و درکنار عزیزان، خیلی به من و بابایی و شاهین خوش گذشت...

پسندها (7)

نظرات (20)

مامان مریم
20 خرداد 94 0:22
خیلی خوش اومدی به نی نی وبلاگ عزیزمممم.....چه خوب که مسافرت رفتید . البته شما هم ماشالله همیشه به سفرید. شاهین هم که با دریا حسابی حال می کنه . خوش و سلامت باشید
مامی دیانا
20 خرداد 94 11:29
وای جیگرم . عاشق عکسش تو غروب دریا شدم ... و اون عکسی که کنار شمعدونی ها انداخته . بووووووووووووووووووووووس
معصومه
20 خرداد 94 15:12
سلام سلام به به وب جدید مبارکککککککککک عشقمو ببین به به چه عکساییییییییی ای جان عزیزم خوشحالم بهتون خوش گذشته بچم چخته خوشاله اوخی فداتم
مامان شیما
پاسخ
مرسی معصومه جون
مهسا مامی رها
20 خرداد 94 15:59
ای جانم...مو فلفلی من چه خوشکل ژست میگیره شیطون بلا معلومه حسابی خوش گذشته به پسری دن دین دی! خیلی بانمک میگه
مامان شیما
پاسخ
وبلاگتون باز نشد، میشه یه بار دیگه ادرس وبلاگتو بزاری مامانی
گوگولی
20 خرداد 94 16:18
عزیزم همیشه به گشتو گذارو تفریح مرسی عزیزم
گیلدا
20 خرداد 94 19:37
همیشه به گشت و شادی گل پسر خوشگل و خوش تیپ
مهسا مامی رها
21 خرداد 94 15:59
سلام مامان شیما...باز نمیشه؟! نکنه این وبلاگم شد مثل اون یکی
مامان شیما
پاسخ
عزیزم باز شد، نگران نباش
مامانی
21 خرداد 94 22:37
سلام بازم برای مامان شیمابااین عکسای شکارلحظه هاوخوشگل ازشاهین جون
مامان آینده
22 خرداد 94 12:15
چه عکسای قشگی مامانی ان شاالله همیشه به شادی و تفریح
مامان نفیسه
23 خرداد 94 10:04
جیگر موفرفری
مامای دیانا
23 خرداد 94 10:18
راستی شیما جون همیشه به تفریح و گشت و گذار ...
مامان سارا
23 خرداد 94 12:17
به به شیما جوووووون ترکوندیا. چه عکسای خوشکلی از شاهین جونم گذاشتی. ماشاللللههههه چقدر بهش خوش گذشته. آفرین شیما جون فعاااااال که اینهمه پست گذاشتی برعکس من
perni
23 خرداد 94 21:16
سلام.من از قبل یک سالگیه این آقای جنتلمن وبلاگتونو دنبال میکنم. ماشالا خیلی نازه و مشخصه فوق العاده هم شیرینع. خدا نگهش داره براتون
مامان شیما
پاسخ
مرسی عزیزم. خوشحالم خواننده های خاموشی مثل شما داریم
مامان لیلی
26 خرداد 94 0:36
عزیزمی شاهین جون وایِ من خیلی خیلی ناز بودن..... ایشا... همیشه به گشت و گذار عزیزم بابت خصوصی هم ممنون شیما جونم
مامان حبه قند
27 خرداد 94 10:54
عشق خاله من آخر سر تو رو.میخورم عزیزم خدا رو شکر که اومدی نی نی وبلاگ. منم دوست دارم نیروانا رو ببرم کنار دریا اما عید سرد بود. خاله عاشق خوشمزه گیتم.
مامی دوقلوها ( امیرعباس و ارغوان )
27 خرداد 94 17:18
به به به سلامتی ایشالله که خوش گذشته باشه بهتون شیما جونم .شاهین خوشگلم هم که حسابی کیف کرده از عکساش معلومه .
مامان آروین
1 تیر 94 12:25
سلام شیما جون. همیشه به گردش و شادی عزیزم. مثل همیشه عکسا عالی هستن و شاهین جون با اون خنده های بانمکش خیلی جذابه.
nasim
1 تیر 94 18:38
سلام شیما جون همیشه به سفر و گردش شاهین با این عکسات حسابی دل من و بردی خیلی دوست دارم
مامان نفیسه
7 تیر 94 8:54
وای جیگرم . عاشق عکسش تو غروب دریا شدم ... و اون عکسی که کنار شمعدونی ها انداخته . بووووووووووووووووووووووس
مهسا
12 تیر 94 18:42
ااا شیما جون چی شد اون پست و عکسه شاهین...!!!! وبلاگ رو باز کردم...کلی ذوق کردم با اون چشمک خوشکل شیطون بلا...رفتم دنبال کارا... بعد که اومدم واسه نظر.. نبوووود؟! چرا برش داشتی؟ خیلی با نمک بود
مامان شیما
پاسخ
داشتم اپ میکردم عزیزم. اون یه دونه رو امتحانی گذاشتم ببینم چجوری میشه... مرسی بهمون سر زدی