شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

29 ماهگی شاهین بلا

1394/4/12 13:59
نویسنده : مامان شیما
810 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه(12خرداد): این ماه بخاطر حجم زیاد کارهام کمتر پیش شاهین بودم واسه اینم نه عکس درست و حسابی دارم و نه جای خاصی رفتیم دلخور

اما وروجک خونه ما حسابی شیرین زبون شده ،تو حرف زدن خیلی پیشرفت کرده هر روز کلی جملات جدید و بامزه  میگه ،بعضی حرفاش واقعا خنده دار و شنیدنیه خنده 

پ

وقتی میام خونه با یه همچین وضعی رو ب رو میشم خسته

دوتا از کتابهای دهه شصتی که اون موقع ماننی واسمون میخوند،از یه مغازه تو شالیکوبی پیدا کردم تا پشت ویترین مغازه دیدم چشام برق افتاد ... این دوتا کتاب سلیمون بابا سلیمون و خروس نگو یه ساعت از کتابهای مورد علاقه  بچگیهام بود و همشو از حفظ بودم، حتی الانم که کتابها رو ورق میزنم میخونم همشونو از بر میخونم و تموم خاطرات کودکیم زنده میشه متنظر یه چندتا کتاب دیگه هم هست که اگه پیداشون کنم واقعا عالی میشه ، انقلاب که پیدا نکردم حالا باز ببینم موفق میشم یا نه؟خندونکچشمک

اقا شاهین ما به سر و وضع خودش خیلی اهمیت میده وقتی میخواییم بریم بیرون حتما حتما باید لباس خوشگلاشو بپوشیم در غیر این صورت شاکی میشه و مدام تکرار میکنه خوشتیپی خوشتیپی خنده

اینجا هم با دایی جونش رفته پارک و دایی عکسا رو ازش گرفته...

پ

واسه سومین بار موهای فلفلی شاهینو کوتاه کردیم ، اینبار توسط بابایی ارایشگاه برده شد منم اطلاع نداشتم از اتلیه اومدم با یه پسر تقریبا کچل مواجه شدمهیپنوتیزم

یه سری از عکسهای گردش امروز پارک ارم که ماشاله یه دونه وسیله بازی بر نداد هرچی بودو نبود سوار شد خندونک

اینسری شرمنده پسرم و دوست جونیا هستم که کم عکس گذاشتم . اما پست بعدی رو ایشاله با عکسای تـــــــــــوپ  میترکونم چشمک تا پست بعدی بای بای

پسندها (10)

نظرات (23)

مهسا
13 تیر 94 0:37
ای جووونم .. چه عکسای خوشکلی.. ما همه جوره قبولتون داریم شیما جون چقدر تو با نمکی خاله جوووون.. عاشق شیطونیات..نگاهات..خنده هاتم.. راستی با اینکه من اون موهات رو بیشتر دوست داشتم ولی اینجوری هم با نمکی و خوردنی
رویــــا
13 تیر 94 2:04
شاهین جونم قربون خوش زبونیات چقد تو نازی عزیزممم شیما جونم موهای شاهین کوجولو خیلی خوب شده و بهش میاد عزیزم..آن چند روزه هوا خیلی گرم شده موی سبک هم برا بچه ها خیلی خوبه مخصوصا برای قند عسل خالههههعزیزم به دنیای ماهم شسر بزن خوشحال نیشم
نونو
13 تیر 94 9:36
گیلدا
13 تیر 94 16:04
29 ماهگیت مبارک خوشگل خاله
مامان دیانا
13 تیر 94 19:13
سلام عزیزم . من که عاشق این پسر مو فلفلی توام . خیلی خوشکل و شیرینه . چشمکک زدن که یادش دادین !!! بووووس
مامانی
14 تیر 94 0:03
سلام مامان شیما عزیز خسته نباشی منتظرپست بعدی شاهین جون هستیم باموهای کوتاه هم خوردنیه
مامان آروین
14 تیر 94 10:08
سلام خانومی . عکس ها مثل همیشه عالی بودن عزیزم و شاهین جونم خوشگل و خوشتیپ
مامان آروین
14 تیر 94 10:17
ببخشید شیما جون می خواستم بدونم عرض عکس ها رو چه سایزی انتخاب می کنی که عکسای عمودی و افقی یک عرض دارند. من با این که برای هر دو عرض رو 440 انتخاب می کنم ، ولی عرض ها یکسان نمی شه. ممنونم.
مامان لیلی
14 تیر 94 12:38
29ماهگی مبارک گل پسرررررررررررر ای جانم با اون چشمک نازت عزیزم امیدوارم همیشه بخندی عکسات که همش خنده است ماشاا..... مامان شیما هم خوبه که مشغولی و سرت گرمه اکشال نداره همین عکسا هم خوبه...یعنی عالیه...کمه ولی همشون بیستِ بیستِ ببوس گل نازموووووووووووووووووووووو
آبجی فاطمه
15 تیر 94 4:49
آخی نازی.ماشاالله .چقد تغییر میکنه موهاشو که کوتاه میکنید.چهره اش بزرگونه میشه
مامان نيكا جون
16 تیر 94 9:30
من كه عاشق ديدن عكسهاي ناز شاهين جوونم .اي جوونم موي كوتاه خيلي بهش مياد
معصومه
17 تیر 94 4:47
سلامممممممم واااااای خدای مننننننننننننننن شاهین گلو ببینننننننننن اقا گلی شما در هر صورت خوشتیپیییییییییییییییی فدات بشم ای جانم موی کوتاه خیلییییییییییی بهش میاد عزیزممممممممممممممم بوووووووووس بووووووووووس
مامان شیما
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان حبه قند
18 تیر 94 18:56
ماشاله شاهین دم بریده شده هاو ای جونم با این خنده هاش خاله فداش بشه. خوشحالم که تو اینستا دیدمت عزیزم و مبارک باشه افتتاح اتلیه ات.
صبا
19 تیر 94 20:02
زووووووووووود بیااااااااا منتظرم
مامان مریم
21 تیر 94 10:20
سلام شيما جونم.عزيزم معلومه كه خيلي سرت شلوغه كه ما رو تحويل نميگيري نه تو وب نه تو اينستگرام... شاهين هم ماشالله هم خوش تيپه هم ناز و ماماني . خدا حفظش كنه . خوب با دايي جونش خوش مي گذرونه... راستي خوبه كه تو اين پست نوشتي عكس زيادي نگرفتم.پس اين همه عكس چي هست
Ana
21 تیر 94 20:07
عزززززززززیزززم،ماشاالله چقدر بزرگ شده! حس کردم که دل تنگش شدم!
مامان شیما
پاسخ
فدات شم عزیزم، ماهم دلمون تنگیده واستون
مامان آینده
22 تیر 94 17:24
وااااااااااااااااااای مامانی این پست عالی بود و عکسا محشر قسمت با حالشم اون دو تا کتاب بود. هر دو رو من تو بچگیم گرفته بودم و الانم دارمشون. یادش بخیر
مامان فهیمه
24 تیر 94 15:48
عکس ششمی رو خداااااااااااا دلم میخواد لپاشو حسابی بکشم شیطون بلا ورووووووجک
مامان محمدحسین
2 مرداد 94 8:29
وایی عزیزم... کاملا مشخصه که کلی شاهین جون شیطون شده ها .... قربون اون خوشتیپی من برم....
مریم مامی آرین
2 مرداد 94 17:53
ای جووونم .. چه عکسای خوشکلی.. حساااااابی از چشاش میباره شیطون بلایی شده واسه خودش ..ضمنا خیلی جالب بود که واسه بیرون رفتن میگه خوشتیب ای جاان
مامان دیانا
3 مرداد 94 9:21
شیما جون این پسر خوشکل با وجود اینکه سرت شلوغ بوده خیلی عکسهای نازی داره ... دوستش دارم شیرینه ... خوب بلد دلبری کنه
رادمهر و رهام
3 مرداد 94 13:35
سلام آدرس آتلیه رو برام بذار چه گل پسری خوش تیپی
مامان شیما
پاسخ
عزیزم وبلاگتون باز نمیشه.... ادرس ما جنب مترو نواب. ساختمان شهاب 3. ط همکف
مامان
11 مرداد 94 20:49
سلام خاله شیما .. وبلاگم آپ شده... بوس