شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

33 ماهگی بهمراه عکسای اتلیه

1394/8/15 12:9
نویسنده : مامان شیما
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

برخلاف این خنده های شیرینش ، پشت صحنه اصلا همکاری نمیکرد و میگفت مامانی عکس نگیر خسته ام. بریم مترو خواب آلودخندونک چنددست لباس برده بودم که متنوع عکس بگیرم اما نشد سری بعد حتما جبران میکنیمراضی

صبح  خودش از خونه به محل کار بابایی زنگ زده و سفارش اسکوتر داده، بعدازظهر بابایی موقع اومدن خونه واسش اسکوتر خریده ، آتلیه بودم که دیدم پسری مو فرفری سوار بر اسکوتر وارد اتلیه شد خندونک 

یه جمعه پاییزی خونواده 3نفریمون باغ وحش و شهربازی ارم

آب وآتش ، پل طبیعت... (بهمراه عمو منصور و ریحانه جون ,عکسها تو شب بی کیفیت افتاده بود اپلود نکردم)

محــــــــــرم 94 (1و2 ابان، تاسوعا و عاشورای حسینی) بی بی یان

اخر هفته های پاییزی تیراژه و مجتمع کوروش

معمولا پدر و پسر میرن طیقه بالا شهربازی و ما هم طبقات پایین به بازارگردی میپردازیم عینک

94/8/15 واسه اولین بار شاهینو به تئاترعروسکی خاله سوسکه بردیم .چون سی دیشو داشت گفتم شاید واسش جذاب باشه. اما زیاد استقبال نکرد، شاید مناسب سنش نبود. اکثرا بچه های 5.6 ساله اونجا بودن که خیلی لذت میبردن. اما تجربه جالبی واسه من بود که در کنار پسرم وارد دنیای کودکیم شدم محبت

اخر نمایش و عکسبرداری بچه ها با شخصیت های کارتونی

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان دیانا
16 آبان 94 9:48
وای شیما جون من عاشق این پسر مو فلفلی توام ... خیلی ناز و بانمکه ... خنده هاش شیرینه ... خدا براتون حفظش بکنه
گیلدا
16 آبان 94 19:51
پسر خوشگلم 33 ماهگیت مبارک همیشه به گشت و گذار عکساتم خیلی خوشگلن عزیزم
مامان شیما
پاسخ
مرسی مهربون
مامان مریم
17 آبان 94 8:41
سلام شيما جونم. عكسات مثل هميشه محشره مخصوصا عكساي شاهين تو آتليه. چه قدر اين اين پسر ماشالله خوش تيپه .... اسپند براش دود كن
مامان شیما
پاسخ
مرسی مریم جون
مامانی
18 آبان 94 15:42
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای آخه چرررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟نمی دونم مشکل ازکجاست چون دوستان دیگه گذاشتن مامان شیما اما این پستت فوق العاده بود عجب عکسایی کارت20مامان شیماجونالبته که شاهین جونم 20*20مامانی
مامان
20 آبان 94 10:16
خانمی عکسهای اتلیه عالین ... باید دخملمو یه سری بیار پیشت
فاطمه مامي نيكا
21 آبان 94 9:32
عزيزم سي وسه ماهگيت مبارك. من مثل هميشه عاشق عكسهاي شاهين جون هستم . خيلي دلم ميخواد شاهين واز نزديك ببينم. حتما سر فرصت مناسب تهران اومدم ميام اتليه شيما جون
مهسا مامی رها
25 آبان 94 17:19
ای جوونم چقدر تو عکس هاش بزرگتر از سنش شده این خوشکل خاله.. مخصوصا بال اون ژست هایی که میگیره دوست دارم عزیزم
مامان دوقلوها
30 آبان 94 22:44
قربون این پسر خوشتیپ بشه خاله
مامان شیما
پاسخ
مرسی اعظم جونم
مریم
9 آذر 94 17:46
شیماجون عکس های شاهین موفلفلی ناز وبلا با این فیگوراش دیگه دل همه رو میبره ماشالله خداحفظش کنه ..شیما جون واقعا تبریک میگم که به این خوش ذوقی هستی همه عکسای آتلیه مشخصه وقت و انرژی میذاری ..من که هر آتلیه رفتم البته مشهدم فعلا عکس یک و دوسالگیش دیدم اونقدر بی حوصله هستند که به یک الی دوتا عکس سالانه اکتفا کردم
مامان آروین
22 آذر 94 10:29
ای جووونم چه عکسایی. عکسای آتلیه هم حرف نداشت. عالی بود.