شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

تولد چهار سالگی پرنــــس من

1395/11/15 19:46
نویسنده : مامان شیما
3,783 بازدید
اشتراک گذاری

12 بهمن 1395 : یه تولد خودمونی با تم سفید طلایی ( پادشاه) ایده امسالم بود. همه کارهای تولدو باعشق ، انجام دادم از درست کردن گلها گرفته تا دیزایین کلی تولد محبت

چون امسال تصمیم داشتم به گفته خود شاهین تولد اصلیشو تو مهد کنار دوستاش برگزار کنم دیگه شمال نرفتیم  ، و این شد که شمالیها اومدن خندونک مـــــانی و بابا جون و دایی شایان آرام

قربون اون قیافت بشم محبتبوس

کاپ کیکهای طراحی شده خودم زیبا

13 بهمن: تولد شاهین و حلما جون دوست شاهین بود و با مامان حلما تصمیم گرفتیم یه تولد مشترک واسه پرنس و پرنسس خوشگلمون بگیریم محبتمحبت

اسم دوستاشو مینویسم بعدا که بزرگتر شد یاد و خاطرات دوستاش واسش بمونه آرام

راست ب چپ : آنیسا ، آیدین ، النا ، حلما ، شاهین ، راستین ، امیرعلی ، هانا ، النا ، امیر حسین

(واسه نوشتن اسامی بچه ها از خود شاهین کمک گرفتم یکی یکی معرفیشون کرد خندونک)

حسین ، ریحانه ، حلما ، شاهین ، آرش ، امیرعلی طاهری

ایشاله دامادیتو جشن بگیریم عزیز دلم... محبتمن و بابایی بهترینها رو واست میخواییم محبت

کلاه و جعبه های پاپ کورن مهد که بازم طراحی خودم بود

ب. ن : کادوی امسالت سرسره بزرگ از طرف مانـــی و باباجون

ب. ن : 11 بهمن کلینیک یوسف اباد .

پسندها (1)

نظرات (1)

گیلدا
17 بهمن 95 19:14
ای جونم عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120 سالگیت. همیشه شاد و سالم باشی. دست مامان هنرمندتم درد نکنه