شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

تولد 7سالگی با تم پرسپولیس

1398/11/13 0:52
نویسنده : مامان شیما
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم به همین زودی یک سال گذشت و توبزرگتر شدی . یک سال گذشت و من هرروز شاهد تغییر و شکوفایی تو بودم . یک سال گذشت وتو نسبت به پارسال عاقلتر و فهمیده تر شدی. 

امسال دیگه قصد نداشتم واست تولد بزرگ بگیرم ، اما وقتی اصرارهای زیادت برای جشن تولد با حضور همکلاسی و دوستهای جدیدت رو دیدیم عهدشکنی کردیم و امسالم مثل سالهای قبل واست تولد بزرگتر گرفتیم. با این تفاوت که خودت تم تولدتو انتخاب کردی و تو پلی هوس نزدیک خونه خودمون که تازه افتتاح شده بود جشن گزفتیم... خیلی هیجان این روزو داشتی از یه ماه قبل کارتهای تولدتو خریده بودی و همش اصرار داشتی زودتر بنویسیم و به دوستات بدی. بماند که چقدر متقاعدت کردم از الان زوده تا راضی شدی یه هفته قبل تولد کارتها رو بدی.

تولدت رو روز جمعه 98/11/11 جشن گرفتیم. خب از شانست همه دوستات نیومدن البته از قبل بهت امادگیشو داده بودم که یه وقت تو ذوقت نخوره.

عشق 7ساله من با لباس پرسپولیس که عـــــــــــــاشق لباست شدی و همش ارزوی خرید لباس ورزشی رو داشتی

شروین غرغرو هم از همون صبح رو مود اذیت بود. و چون درحال پروسه از شیر گرفتن هستم وابستگیش بهمن بیشتر شده. همش دوس داره تو بغلم باشه. واسه همین اون روز خیلی اذیتم کرد.

پسرای دوست داشتنی عاشقتونم. از همون بچگی سعی میکردیم لباسای ست تنتون کنیم. که واسه تولد هم ست بودین خوشگلا

فقط شروین. عکس خراب کن (خخخخخ)

شاهین و دوستای همکلاسیش

عشق خــــــــاله

وروجکای جشن تولد

تنقلاتمون

از کادوهای امسالت خیلی راضی بودی. شب موقع خواب کلی از من و بابایی تشکر کردی بابت کادوهات. به من گفتی مرســـــــی که گرونترین کادو رو واسه من خریدی. به بابایی گفتی مرســــــی که میدونستی رباتیک دوست دارم واسم خریدی... فدات بشم که احساساتتو بروز دادی.

کادوی من میز صندلی. کادوی بابایی پکیج ساخت رباتیک. کادوی مانی سبد بسکتبال. کادوی خاله جون لگوی خونه که با نور خورشید شارژ میشد و شروع میکرد به حرکت و زنعمو هم وجه نقد... برگشتی گفتی وای مامانی چقدر خوشحالم چه کادوهای خوبی واسم خریدن . پاکت پول زنعمو رو دیدی با هیجان گفتی وای تراول هم بهم هدیه دادن.

مرسی از تک تک عزیزانم که همیشه درکنارمون هستن (قلب قلب)

پسندها (4)

نظرات (3)

بابا
17 بهمن 98 21:16
عاااالی بود ممنون همسر خوبم ❤️
مامان شیما
پاسخ
مرسی عزیز دلم
عمه فروغعمه فروغ
25 اسفند 98 14:04
تولدت مبارک گل پسر😊
ان شالله همه روزهای زندگیت همین طور باب میلت باشه ❤
مامان شیما
پاسخ
ممنون عزیزم