شاهــــــــــین جونشاهــــــــــین جون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
شرویـــــــــن جونشرویـــــــــن جون، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه سن داره

شاهیــــــــن ، شرویـــــــــن شاهزاده های خونه ما

افتتاح آتلـــــــــــــیه مامان شیما

1394/1/31 22:12
نویسنده : مامان شیما
597 بازدید
اشتراک گذاری

با بزرگتر شدن شاهین و کم شدن وابستگیش نسبت به من، به پیشنهاد من و موافقت بابایی تصمیم گرفتیم  بعد از 2سال ونیم وقفه و دوری از کار ، مجددا اتلیمو راه اندازی کنمهورااینبار در یه مکان جدید و بزرگتر ،مدیریت قویتر و تمرکز در حیطه کودک بعنوان یه اتلیه تخصصی کودکقلب

 بعد از دو هفته فعالیتهای مستمر و تلاش و تکاپو از جمله سفارش کاغذ دیواری، خرید دکورای جدید، زدن دیوار کاذب ، سفارش عکسها و شاسی و درست کردن دیوار چوبی ، طراحی تراکت ها،طراحی کارت ویزیت اتلیه و هزاران کار خرد و کلان بالاخره اتلیه مامان شیما درتاریخ 94/1/29 افتتاح شد خجالت

 

اینم از کارت ویزیت اتلیه:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حسام
1 اسفند 94 13:36
سلام عزیزم خیلی خوشحالم اینجارو پیدا کردم من به آتلیه شما نزدیکم 1 ماه دیگه تولد پسرمه میخواسم بدونم چقدر فبلش باید باهاتون هماهنگ کنم و حداقل عکس باید چنتا باشه و قیمت تقریبی هر عکس؟ ممنون میشم جواب بدین میام تند تند سر میزنم امیدوارم جوابمو بدین ممنونم